Transparent Chrome Glass - Help Select

Tuesday, September 14, 2010

stoLy Laye kE-5

assalamualaikum w.b.t


semenjak raye ptame smp skang aku xpt jlan...
rye ptame skit gg...
dye pakej ngan demam, sakit pggang n migrain,,,
therefore :-

sakit gg + demam + sakit pinggang + migrain =  XPT G BRAYE !!

sampai rye ke-5..
alhamdulillah...aku shat ari nie...
mean aku leh kua jln2...
jmpe mmbe...jande2 ku yg mnanti di rumah...n kwn2 gurly aku...
gurly ke??? choooooyyyyy!!!!
cye xcye...rumah ptame aku dlm braye nie aku g umah bekas wanita yg pnah mnarik hati aku...
adussssh.....jiwang sudeeeeee!!!
aku masih igt belaian dye dlu...caring dye...senyuman dye...tp aku dh ilang 2...
HAFISAH.....itulah wanita yg daku bicarekan....

( mood now : menggunakan ayt DEWAN BAHASE DN PUSTAKE )

xsgke...ye lyn aku mcm dlu lg....
grau snde...tangis rajuk...
xubah mcm dlu lg....
tp syg...aku xpt snap gmba bdue...sbb nk cpat td....
aku tersentak..terpaku seketike...

" selamat ari rye mali....maaf zahir batin "

tanganku dikucup ats dasar bersalaman...
sentuhannya....AUWWWWWW!!!
erm...aku cukup epi mlm nie....
aku mneruskan pengembaraan rumahku...
hahahaha....
rumah tijah jd mangse aku...
wop2 !!!! bukan bekas aku...tpi kwn aku ex 5science '08 crew dlu...
masih berkwan cm bse..
cm2lah..
xde cte sgt....ddok2...mkn2.....
cm2lah cre braye...hehehehhe
ttbe aku trigt kt mira...aku cbe tlefon dye....
hah??? MIRA???? spe 2??
wop....
pasal mira...kiter story sok???bleh???
ok????
neway...besok pg aku ader program...
so...xpt nk chitchat lme...
n sampai snilah....
so.....

ADIOSSA !!!

No comments:

Post a Comment