Transparent Chrome Glass - Help Select

Sunday, September 19, 2010

Tapi.....

SaLam....

erm...aku masih xpt trime lagi keputusan yg doktor bagi kat aku....
aku msih terperap dlm blik...
ddok senyap di corok blik...
kjap menangis...kjap sendirian..
aku terase terlalu sepi bg ku...
tiade pendamping....
aku masih menyenyapkan dri aku...
kawan aku masih berteka-teki dengan skit ku...
si Die...menghantar due msj....
bertanyekan khabar ku...ape aku perlu buat...
nk bg tau...tkot deorg terbeban...
x bg tau....deorang masih bertanye tntang perkhabaranku...
aku ambil keputusan....
msj deorang....troskan hdop sprti biase...
aku blom keseorangn lg...
msih rmi yg support aku....
;tentang hdop ku...tntang sakit ku...
YA ALLAH..aku masih b'syukur dengan ape yang kau beri...mkasih YA ALLAH...


No comments:

Post a Comment