Transparent Chrome Glass - Help Select

Thursday, October 21, 2010

.....aku....

salam kehidupan...

firstly kli aku nk cte npe aku dh lme x update blog nie....eh2....tros serbu jer...rilex suda kan....aku bukannye xnk update blog nie... xde mse.....wt nie lah...wt 2 lah...abis sume bnde wt...padahal....kje aku...tdo jer...mmbsarkan bdnlah...kirenye aku nie body buildder.....heheheheheh....bukan pe....skang mmg dh smpi  mse aku blaja untuk hdop sowg....bukan sume kwn yg bleh phm keadaan kiter kn???btol x???mmg totally...totally rite...absolutely correct...this is not wrong or compulsory and definitely in the correct path....mmg sume owg ptot bersyukur dengan ape yg ader....ape owg ckp...xde kwn...xde mkwe...kiter ader family yg sye kiter..mmmg btol...tpi stu jer aku xstuju...family aku xpham dengan kehidupan remaja....remaje...phamlah kn..pnoh dengan kesilapan...bayi yg nk mlangkah...mesti jtoh2...skang aku ader diary yg untuk sume owg bce...so...aku nie pmalas nk tlis diary...nble dh update...panjang lebar lah kan...erm...lpas mcm yg jd...khidupan jiwang aku lupus....mcm cte legenda budak setan...NO WOMAN....DONT BE A MAN WIF NO CRY....maybe 2 ayt yang paling sesuai dengan aku...aku dh xde kawan yg special....xde tman aku yg sentse mlkat di hati....bukan mksod aku xde owg yg aku syang n cinte....aku mmg syg...n mmg cinte aku pd mreke...tpi aku ttapkan jdoh aku pd DYE...skang aku biarkan mse mrubahkan hdop aku...aku give up ngan cnte....aku gve ngan pmpuan...mean bukan pasangan sejen is....nauzubillah weh....aku mmg ske bergaul dengan laki n dengan pmpuan...mean aku rpt ngn deorg..aku bukan mcm kwn2 yg len...kire tros tranglah aku ckp...aku nie ske mrabe...hahahahaha...bukan merabe kt tmpt yg btol ea...aku ske kace deorang...bukan pe...every time aku sentuh deorg aku nk tggalkan kenangan aku bersme deorang...aku mybe idop xlme...aku skit...aku mgkin leh pgi ble2 mse...aku cme nk deorg rse yg aku ader kt sblah deorg mse skang....2 jer...aku nkkan kebhagian deorg ader bsme aku...bialah hdop aku skit skang...sbb aku dh puas hdop dengan keperitan yg owg len tpakse tggong...aku tpu deorang...aku skitkan hati deorang...yg pnting skang...aku nk deorg senyum...skang...aku cme  perlu hdop sowg2...2 jer...erm...pnjang kn aku dh ckp ngan kowg...soe sbb aku bnyak lg nk ckp...klah.......ADIOSSA....!!

No comments:

Post a Comment