Transparent Chrome Glass - Help Select

Sunday, October 31, 2010

aku !!

aku xsmprne....
mmg aku xsmprne...
kdg2 ALLAH bg kiter kt atas...
dye nk tnjokkan btpe indahnye dnie nie sebgi khidupan mnusia...
tpi kdg2...
bile dh puas berade di ats...
ALLAH nk santapkan kiter dengan perasaan berade di bawah...
ye !!
mmg aku dlu penipu..
mmg aku ske menkan pmpn...
tpi aku dh brubah...
aku brubah demi dye...
tpi dye...
aku x mnx soh dye pndang aku...
aku cme nk dye tau aku dh brubah...
aku bukan peniu g...
tpi ble sume nie dh kmbli normal...
aku rse aku di tipu...
mcm nielah perasaan bile kiter di tipu...
mmg kiter xtrse...tpi...
YA ALLAH....hnye tuhan je tau aku mcm mne...
mmg aku xterpikir aku nk bnoh dri...
nauzubillah dan mnx2 aku di jaohkn...
tpi aku mnx sgt...
biarlah ALLAH trik nyawe aku nie...
skang jgak...
aku tse sungguh skit...
pnyakit aku...
mkin mnjd2 lah bile mslah dtg...
mkin nk dtg...
abis sume owg aku mrh....
YA ALLAH...
jika nie balasan aku time untuk ape telah aku lakukn dlu...aku redha YA ALLAH...
ko triklah segala keempuan yg aku ader untuk mmbuatkan deorg bhgie...
to mida,fatim,areen, and nabilah....
mali nk mnx maaf sbb mrah kowg mlm td...
sume bnde yg kua dri mlot aku mmm td cme bile mrh...
aku hope kowg epi ngan cre kowg...
mybe aku ptot idop sowg....
to fatim...
jge dri n troskan khidupan dengan orang yg rse awk hepi n bleh wt awk bhgie...
sye bukn smprne pd pndanagan awk.
troskanlah tersenyum awk....
jgn biarkan air mte tros mngalir deras di pipi awk,...

No comments:

Post a Comment