Transparent Chrome Glass - Help Select

Thursday, November 4, 2010

pernah ke???

awk...
sye tau...
sye xsmprne wk aggp sye...
sye nie pnipu...
sye nie bdoh...
awk lh sglenye...
tpi ble sye berhrap pd awk...
awk tjukn sye mcm2...
awk kte awk xnk ape jd kt owg len jd kt awk...
sye wt sume 2 dlu...
nk jge prsn awk...
bukan sye nk mnipu...
novel,spu tgn,gelang,key chain....
2 hadiah sye pd awk....
sye xmghrp blsn pe2...
sme syg awk sye tgihkan...
sye tau...
sye nie dlu ske menkan pmpn...
sne sni sye tpu...
tpi...
pd se...
awl\k len...
mmg len...
xsme ngan pmpn sye knal...
sye aggp awk tongkat sye brubah...
skang...
awk bnci sye...
n awk wt sye bnci pd dri sye...
awk x bsalah...
awk tpu sye lgsong...
sye yg bsalahkan wak...
kn wak???
sye ni jht kn wak...
sye nie xpnah hargai ape owg bg kt sye kn...
kn awk....??
awk...
awk jgelah dri...
sye nk awk senyum lah...
jgn biarkan air mte awk jatoh g...
to mr.'A'...
ko beruntung sgt dpt dye...
ko jgelah dye leklok k...
ak aggap aku xdga ape2 cte pasal ko...
dye tggu ko lg...
sblh sni aku tau dye tggo ko...
tpi dye bg tau aku ko dh bertunag...
tpi ari nie...
dye ckp dye still lg tggu ko...
ko untung sgt...
ko jgelah dye k...
aku dh buag kngn aku ngan dye...
spu tgan dye yg aku bg....



hati aku.....

biarlah pergi untukmu....



biarlah drimu senyum dengan si dye...


aku ???

aku aggap ini sebgai stu mmpi yg tiade senyumnye....


sye mnx maaf awk ape yg berlaku...
sye doakan awk bhgie ngan dye....

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment