Transparent Chrome Glass - Help Select

Friday, October 29, 2010

gewe !!!!

salam all my geng...

"gewe"....
aku dh de gwe...
nk tau nme????
nme dye....
kiter tggu dlu...
nk story skit...
aku due hari nie dok ngan dye..
spen mse ngn dye...
lepak ngan dye...
tpi stu jer...
aku knal lme2 ngan dye..
aku xrjin sentuh dye...
semalkam aku bru tersentuh die...
xsgke...
pyh sungguh nk sntuh dye...
erm...
aku pham...
xelok sentuh2 nie..
tpi aku kne sentuh dye...
xsgke...
aku ngan dye mnjdi pasangan...
mnx lahh bleh lme ngan dye...
tpi...
erm...
sok mse penentuan...
" CTU "...
2 lah gwe aku...
gnskan nme dye...
sok mse penentuan aku nk jwb soalan ctu...
\hahahah
npe???
rse sengal je kan bce stoly nie...
hahahaha
klah...
neway..
aku msih mengekalkan istilah....
SINGLE AND AVAILABLE....
hahahaha
neway...
awk sume terkene..
hehehehehe...
klah..
nk mkn lu...
ADIOSSA...

No comments:

Post a Comment