Transparent Chrome Glass - Help Select

Wednesday, October 27, 2010

SALAM ALL MY GENG......

waaaaa.....final dh stat...n kesibukan sentise mmbruku.....
masalah...mkin nk tes...npe lah mkin bnyak mslah...
aku xpt kontrol dri aku..
aku jd mcm dlu...pns bran aku mnjdi-jdi due 3 ari nie...
ntahlah....
skit aku,.,,,,lg lah betambah kalu mslah makin bnyak...then...mkn ubat mkin bnyakl;ah...
ubat oh ubat...
MK....!!! OWG XNK MKN UBAT DH.....WAAAAA....
stap ari aku...
aku isi ngan kwn2...
final kn...
mkin bz lah kiter...
mkin bz ngan tido...n men gem...
hahahahaha
alhamdulillah wt mse nie...
ketas java n beel aku...
bleh ckplah aku leh jwb ngn senyum...
tpi markah dye....
lu pikir lah sendiri...
hahahahha....
ntahlah....t kiter tgok sme2 ea....
insya allah xkn gagal g sem nie...
begitu konfiden dn saksama nye aku ckp...
hahahah
siyes aku ckp....
dlm sem nie ader 4 bulan...
kalo kire...
aku g stu bulan jer...
aku xtau npe sem nie aku jd setan...
bnyak kelas aku xg...
pening2...
hahahahaha...
neway,,,,
ak hope doa korang untuk aku berjaye....
aku mnx maaf zahir batin...
hahahaha
mcm rye plak...
klah...
aku ader hal skit....
ADIOSSA !!!

No comments:

Post a Comment