Transparent Chrome Glass - Help Select

Saturday, November 27, 2010

CERPEN...

 AKU & TEMAN

WATAK UTAMA :
-AKU
-TEMAN

aku punya seorg teman. dengan kesetian cinta. dengan kecekalan jiwa. aku harungi dri sebagai seorang sang arjuna cinta. Ye! memag aku dah de kekasih hati. mmang. ckop rmai..aku jhat..aku mainkan hati wanita..tapi teman aku...xtau npe...sentiase mmhami aku..menyanyagi aku tpi bukan mencintai dye..aku bukan mainkan hati dye...aku bukan bg harapan pd dye...tpi sebagai teman setia...tempat aku berkongsi masalah...tempt aku berkongsi kasih....senang cte...dye sgalenye pd aku...tpi aku & dye...sebagai teman...even kekasih hatiku..menganggap aku lebih pentingkn dye..ye ! mmg aku lbh pntingkan dye...bygkan...aku adelah RJE PLAYBOY ! dye pham aku...aku phm dye...semua masalah aku hilangkan dengan dye...dye hburkan hatiku...erm..aku mgaku...aku pnas baran...selalu mengamuk x tentu pasal...aku nk mnang jer..satu hari 2..teman wat masal kecik jer..xslap aku...xnk jmpe aku kot or something bende yg remeh gle...time 2 jgak aku ader masalah...aku mrh dye...dye mnagis..aku tengking dye...aku carutkan dye,....aku sakitkan hati dye...dye skit x naikkan sore..." ye, aku salah, aku xdga ckp ko..aku sayngkan ko,aku mintak maaf k??"...2 ayt dye yg wajib aku dga...stap kali aku mki hamun dye...aku hne dye...tapi...dye ttap dengan pndirian dye.." aku sayang kn ko...aku xnk ko sakit.."...yang sebenarnye...dye xnk aku sakit..bukan sakit hati...tapi aku menghidap......BERSAMBUNG.....


CREATED BY : AMALI
P/S : XDE YANG KNE MNGENE DENGAN YG HIDOP ATAU PUN YANG DH GONE !!

No comments:

Post a Comment