Transparent Chrome Glass - Help Select

Friday, January 21, 2011

CERPEN

AKU & TEMAN
(EPISOD 3)

Ar menangkat telefon ku dgn tenang...aku menghela nafas panjang....

"ya allah...mmg ssah untuk aku mengaku dengan silap ku "

aku berkata kecil di dalam hati...aku tabahkan hati...dan kuatkan jiwa untuk mmbuat satu keputusan dengan hanya pengakuan...

" my....."

itulah panggilan ku untuk ar...mmg mnje...mmg bhgie...tpi sume nye akan terbukti siape aku yg sebenanye slpas aku wt pengakuan nie....

 "my...dy mnx maaf untuk sume nie my....bukan mksud dy nk tpu my"

ar terkedu...xtau ape sume nie...terpinga2...suare nye sudah mle serak akibat dengan tangisan...aku xtau nk wt pe2...aku cme mndiamkan dri dn teros terdiam..tpi aku kuatkan tekad aku...aku wt sume nie untuk berubah...

"my....slame kiter kapel....dy tpu my...dy xpnah jjur ngan my....dy tpu my...yg senanye...mi adelah mkwe dy jgak "

aku mndiamkan dri sejurus mengaku dengan silap ku...aku terkedu...aku menangis,,,,

"kau pnipu...aku mmg dh agk...ko mmg llaki xgne!!! BDOH !!"

aku hnye mndpt hnaan dr due2 blah pihak....AKU MMG XBERGNE ! hanye 2 lah singkatan untuk driku terhadadp diriku..

"ko ngan jntan len...same jer !! xde bze ko ngan binatang ! ko ngan aku...dh xde pe2 k? bg aku...ko hnye mmpi aku yg MATI ! "

"ya allah...bantulah aku untuk sume nie ya allah...aku mohon pada mu....ko berikan lah aku kekuatan ya allah..."

hanya tu yang aku bleh mlfzkan ttkale aku di bawah...

aku xtau nk wt ape lagi...aku ke dapur...dengan berbekalkan hanya secebis keimanan..aku menuju kedapur untuk mendapatkan sesuatu yg tajam...aku terlihat pisau...

"mungkin nie sje lah jlan terbaik aku untuk bhgie kan deorg "

aku mngambil pisau di dapur.........

p/s : CERITA INI TIADA KNE MNGENE NGAN YG MASIH HIDOP NGAN YG DH GONE...PAHAAM!!!

No comments:

Post a Comment